Prekių grąžinimas ir keitimas

Grąžinimas ir keitimas

Mūsų parduotuvėje galite grąžinti ir keisti beveik visas prekes. 

Pateikti prašymą grąžinti/keisti prekes reikėtų per 14 dienų nuo jos gavimo ar atsiėmimo paštomate datos.

Išimtys: negrąžinamos yra išpakuotos pėdkelnės ir prekės, kurias išpakavus jos tampa netinkamos parduoti dėl higienos reikalavimų.

Reikalavimai grąžinamoms prekėms

Svarbu žinoti, kad prekės atgal nepriimamos, jeigu:

  1. Grąžinamos prekės netvarkingai sulankstytos, stipriai suglamžytos dėl ko jos praranda prekinę išvaizdą ir tos išvaizdos neįmanoma atstatyti be papildomų pastangų ar investicijų. 
  2. Prekės su atskirtomis etiketėmis ar visai be jų.
  3. Suplėšyta ar sugadinta pakuotė.
  4. Prekės išteptos, suplėšytos, su kūno skysčių, kosmetikos ar kitokiomis dėmėmis.
  5. Prekės su nuplėštomis higieninėmis juostelėmis (taikoma tik prekėms, kurios komplektuojamos su tokia juostele)
  6. Prekės su bet kokiais kitais pažeidimais, dėl kurių jos praranda prekinę išvaizdą.

Kaip grąžinti ar keisti prekes

  • Savo paskyroje spauskite meniu punktą "Grąžinimai"
  • Pasirinkite užsakymą
  • pažymėkite prekę ar prekes
  • pažymėkite ar norėsite grąžinti ar keisti prekes
  • Trumpai nurodykite priežastį, keitimo atveju nurodykite prekes į kurias norite keisti.
  • spauskite patvirtinimo mygtuką
  • Parsisiųskite suformuotą prašymą
  • Atsispausdinkite minėtą prašymą ir pridėkite kartu su prekėmis